dimarts, 15 de setembre del 2009

Your last dirty dancing

Després de mesos lluitant contra un càncer terminal ha mort Patrick Swayze. Tot i ser un fet que es podia produir en tot moment, avui m'ha sorprès ja que justament ahir l'estava veient en els segon episodi de la primera temporada de la sèrie 'The beast' (C+), on interpreta un agent de l'FBI que no segueix les normes i està sent investigat. Seguirem veient la sèrie ja que va gravar tota la primera temporada.
PatrickSwayze potser no ha estat un gran actor però, especialment per les de la meva generació, va lligat a papers que em van marcar molt en la meva adolescència: Dirty Dancing, de la qual em vaig aprendre de memòria totes les cançons i que segueix sent la pel·lícula que he vist més vegades (crec que 6, de les quals 4 al cinema), i també la sèrie 'Norte y sur'.
Després també tindria dos papers molt famosos: Ghost, lacrimògena però font de revisió de 'The Righteous Brothers' i que no puc negar que en el seu moment em va agradar (crec que no ha envellit massa bé) i 'Le llamaban Bodhi (Point Break), un thriller surfero amb Keanu Reeves que fa poc vaig tornar a veure i també havia perdut molt.
Però només pels balls plens de sensualitat el trobaré a faltar.

PD: Per problemes del portàtil i a l'espera del que m'he de comprar, tinc pendents les entrades de l'estiu... però valdrà la pena esperar i veure'm amb tots els modelets :-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh, acabo de saber-ho per tu. Completament d'acord amb els teus comentaris. I 'Dirty Dancing' és també la peli que més vegades he vist (posicio força disputada amb 'Pretty Woman')

GEMMA

Looking forward your top-models

Caviargirl ha dit...

Mmmm... doncs no me'n vaig assabentar a temps :( en pau descansi.
Treuràs fotos de modelets? Això no m'ho perdo... ja he entrat a la web de Montignac per posar-me a to, ara només em falta fer una mica més d'esport per posar el culet a lo Paulina Rubio (per somiar que no falti).^_^

Maida ha dit...

Sí, treuré fotos de modelets... En tinc de tota mena... però un post llarg només el puc fer quan canviï d'ordinador... És llarg d'explicar però a passat a ser fix i he d'escriure de costat...
Com començarà a fer fresca no serà tan difícil reduir les cervesetes a la terrassa :-)