dilluns, 12 d’octubre del 2009

Sóc una exhibicionista

Aquesta serà sens dubte l'entrada més egocèntrica i autoaduladora de totes les que he escrit fins ara. Però per una persona poc acostumada a les 'floretes', girebé mig any d'afalacs fa créixer, i molt, l'autoestima, sense cap necessitat de llibres d'autoajuda... :-)
I el truc és ben fàcil, perdre els 5-6 quilets que no eren per mi, però que alguna mala persona m'havia cedit temporalment. I com molta gent m'ha preguntat com, doncs us ho diré: Mètode Montignac. No entraré a explicar-lo (si algú vol em pot demanar el llibre) ni a jutjar-lo, només que a mi, sense ser estricta m'ha permès assolir el meu objectiu sense cap penúria (els qui em coneixeu ja sabeu que dieta i jo són paraules a cada cantonada del quadrilàter)... Si faig una petita confessió, el més complicat per a mi va ser reduir molt el consum d'alcohol els primers mesos, ja que entre casaments, comunions, festivales de música, sopars diversos i partits del Barça, no m'ho van posar fàcil. I com a complement una mica més d'esport: Pilates (des de ja fa dos anys), natació des de fa un any i plataforma vibratòria des de fa dos mesos (i això ho recomano fervorosament... qualsevol pot tocar-me les abdominals - només les abdominals, eh!- per veure-ho).
Ara direu, tampoc és tant 'ohquebonaqueesticitothomm'hodiu'!! No patiu que ara ve el meu moment d'estrella: vaig a fer la passarel·la d'aquests mesos amb els models més comentats que també serveixen per veure que hem fet durant l'estiu:

  • Model "Portes el vestit més curt del casament" i/o "Estàs espectacular": Vestit d'Etxart & Panno. Un èxit en els dos casaments de l'agost (Marco & Susana, Fede & Roser) i un altre desig acomplert, ja que feia molt que volia portar un vestit curt en una cerimònia.
  • Model "Doncs et queda molt bé la Palabra d'honor" i/o "I no portes sostenidors?": Vestit llarg de Mango amb cinturó comprat a Menorca. Vestit ideal pel comiat de soltera de la Susana i per anar a menjar una caldereta de llagosta al restaurant Es Pla de Fornells.

    • Model "Si que vas juvenil...": Samarreta i faldilla de Topshop... No en aquesta foto (aquí més aviat diria que era infantil), però el dia que m'ho van dir, calia, un concert on la majoria dels assistens podien ser fills meus.


    • Model "Estàs més guapa que Elizabeth Taylor". Disfressa d'egípcia. Cal dir que la família potser em té en massa bona consideració. Un altre any de disfressa per les festes majors de Gandesa (I sí, com sempre, tota la família).


    • Model "Mama, ets com una sirena". Biquini model Halle Berry (però a anys llum d'ella). Això és el que es diu amor de filla. O la famosa aigua del Carib a Cala Macarella.

    • Model "37 anys molt ben portats" o "Últimament vas molt sexy". Vestit que tan serveix per un sopar a un dels llocs més xic de Menorca (Cales Fonts) com per celebrar amb bons amics el meu aniversari.

    Model "Que te tengo que ir a buscar una qué". O de com em vaig comprar una pamela a l'Accesorize de l'aeroport abans de la final de Roma... i li vaig fer anar a buscar al Javi, per no haver-la de passejar. Per cert una opció ideal per al fort sol que feia a Maó.

    I després d'aquest passeig per l'exhibicionisme de premsa groga... Quin és el vostre preferit (Sí, ja sé que és difícil de triar davant aquesta diversitat però... aquí està la gràcia, com sempre eclecticisme al poder)

    PD: Gràcies a la Dàcil per les web de recollit de cabell
    PD2: Espero que si algun dia torno a estar tan guillada per tornar a fer una pasarel·la com aquesta pugui ja incloure el models de "El Delgado Buil" que ja estan a l'armari. Aprofito per felicitar a la Macarena i l'Anna pels 5 anys de la botiga, per la desfilada 'Majorettes' a Cibeles i per la foto a 'El País' (suplement de moda) de la setmana passada.

    7 comentaris:

    Anònim ha dit...

    Jo em quedo amb el modelet curt del casament , és realment espectacular! ah, el proper dia que ens veiem m´hauràs d´ensenyar els abdominals :)
    Geni

    Maida ha dit...

    Ls veritat és que me'l vaig provar quan em vaig comprar un vestit per una comunió... No sabia que tindria dos casaments, però em va agradar tant que me'l vaig haver de comprar.
    No es veuen els abdminals... almenys de moment... però sí es toquen

    Anònim ha dit...

    Per mi, el 'palabra de honor', per dos motius: a)el tipus d'escot el trobo super-sexy i portar-ne un, és un deute pendent amb mi mateixa pero jo no puc lluir els braços. b) el color vermell sempre m'ha agradat pero en els altres, crec que no tinc res d'aquest color perque no m'atreveixo.
    Maida, m'encantaria arrivar a la teva edat tan esplèndida com tu :-)
    De debo, ole ole ole
    Només tinc una pregunta: per què en aquest moment de la teva vida? Es una questio de "por" o "conciència" que els anys passant?
    Tinc moltissimes ganes de veureus, una trobada noies-mares-sexys, oi Geni?
    En parlem

    GEMMA

    Maida ha dit...

    Perquè en aquest moment de la vida? Crec que ha estat una mica casual... Més possibilitats d'aprofitar el temps lliure, ganes de comprar-me roba xul·la...
    Sí, a veure si veniu per Nadal o quan sigui i podem quedar

    Caviargirl ha dit...

    Molt trendy nena ^_^... Bona elecció de looks. Vaig entrar a la web del Montignac, tornaré a repassar... Per cert, gràcies per la foto ;)

    Maida ha dit...

    trendy? Ja m'agradaria... m'agrada la roba i la moda però d'una manera diferent... crec :-)

    PD: quin patiment fer-vos-la arribar :-)

    Nui ha dit...

    El curt de casament és espectacular però per al dia dia m'agrada molt el vermell ( el meu color preferit :)). Per cert, no te l'he vist jo encara!

    I també m'agrada molt la foto en bikini. Te raó l'Ariadna sembles una sirena :p! ( amor de germana en aquest cas :p). Per cert, si que es veuen les abdominals!