dimarts, 23 de febrer del 2010

Ja està triat (+ divertimento Lost)

Ahir va ser la gala per triar la canço que enviarà Espanya a Eurovision. Tot i que aquest any estic força desconnectada del tema (si l'any passat no vaig poder fer la festa tradicional per què estàvem fora, aquest any ni el veuré ja que si tot va bé estaré al Primavera Sound en ple concert de Pixies), dissabte en arribar del futbol, vaig fer una ullada (oïdada, més aviat :-) a les 10 cançons més votades.
Primera constatació: tants OT donen perquè 7 dels 10 finalistes hagin passat per OT
Segona constatació: el nivell és lleugerament superior al dels últims anys
En la breu repassada (la majoria de cançons no vaig ser capaç d'escoltar-la sencera) em quedo amb la petita llum projectada per 'Algo pequeñito'... Com a mínim em va semblar diferent.
Ahir la gala final... No la vaig veure sencera (per sort em vaig perdre el lamentable espectacle de John Cobra ); de fet ni en part (massa sèries en dilluns), però com volia veure 'Something tiny' (ja ho he llegit així pel món digital), vaig poder arreplegar també les actuacions de Venus (m'ho esperava pitjor), Ainhoa (em sap greu per ella però buff quin pal de cançó) i, el ja poc estimat per mi quan estava a OT, Fran Dieli (ULL amb el seu vestuari a lo capitán Garfio).
I veient True Blood em vaig despistar, així que fins aquest matí no he pogut saber que Daniel Diges i Algo pequeñito anirien cap a Oslo (Aquí podeu veure el vídeo).
M'ha alegrat bastant. Possiblement la cançó no farà res però com m'ha dit el David al FB, per quedar malament, almenys portar alguna cosa diferent. Tot i això, ahir amb el JM vam fer gairebé un visavis, dient que tenia un aire molt de Bunbury (serà per això pel que em va agradar de bon començament?). I la coreografia té el seu encant (sobretot si com jo vius en un món de joguines)
Ara queda començar a escoltar els altres països...
PD: Avui l'Alba ha penjat això al FB i com m'ha agradat ho penjo aquí (ONLY FOR LOSTADDICTS)


4 comentaris:

Lluís ha dit...

OOOOOOOOOOOHHHHH!!!!
10 points!!!
Què gran el vídeo!!!!
....i que malalts estem tots els losties. Jo no se si es resoldran tots els dubtes de la serie, espero que si, però si tinc clar que la gran pregunta conforme avancen els capítols és: Qué farem els millons de seguidors el dia desprès del final?
PD
Exposició fins dissabte a la fnac Illa de gadgets originals.

Lluís ha dit...

Un cop vist el vídeo del guanyador la Gala d'Eurovisión, ho tinc clar:

Bisbal + Mika +
Pedro de Pecos = D.Diges

david m ha dit...

Jo també compararia el Daniel Diges, apart de Braulio del que també s'ha parlat molt reforçat per la seva condició de també eurovisiu, amb el Gilbert O'Sullivan.

El video de "Lost" espectacular. No ho vaig veure el primers dies que ho vas penjar però... Si pensàvem que hi havien un munt coses pendents per resoldre el vídeo ens recorda que encara hi han moltes més...

I jo que tenia pensat posar el "Downtown" al meu Facebook, després de veure aquesta "versió" ja no tindría massa gràcia...:-)

Maida ha dit...

Me n'alegro que us hagi agradat aquest vídeo... El vaig posar perquè em va semblar molt bo... De fet més bo que la majoria d'episodis d'aquesta temporada (ui, que em tallaran el coll!!!)
De semblances té una mica de tot... però sense el cabell arrissat és un noi molt diferent..- busqueu a Google images