dimecres, 6 d’agost del 2008

'Temazos' indies dels inicis dels 90

Llistat que m'agradaria, que entre tots els que anàvem a l'A Saco i al New York, m'ajudéssiu a completar. La llista no té ordre de preferència, només alfabètic, només són els meus records i els dels meus amics que he anat extraient dels comentaris a la meva entrada 'Revival in Summercase' i a les xerrades entre birres al Summercase. Això sí treballades gràcies a la Wikipedia i al Youtube. No he posat només les que m'agraden (tot i que es veuen el meus preferits), sinó les que ballàvem, per això trobareu a faltar algunes com menys ballables com 'To the End'. He marcat en taronja les que més em transporten a aquella època. I he posat com a límit l'any 1995 (any en què vaig acabar la facultat)

Veig que la llista ha quedat llarga i encara falten moltes coses. El Marc parlava d'una cançó amb sitar, em vénen flaixos però no la sé identificar. Alguna ajuda?

4 comentaris:

Anònim ha dit...

+ TEMAZOS, "a saco"!!!:
Slight Return (Bluetones)1995
http://es.youtube.com/watch?v=9oZRxAmQYZk

The Only living Boy in New Cross
(Carter) 1992
http://es.youtube.com/watch?v=-RURI8xCb74

I'm Free (Soup Dragons)1992
http://es.youtube.com/watch?v=ZVGf3ePIO04

What's the frequency, Kenneth (REM)
1994
http://es.youtube.com/watch?v=-fxfDRYGtjw

..I LA "CANÇO DEL SITAR":
Mathar (Indian Vibles, projecte del "mestre" Paul Weller a principis dels 90)
http://es.youtube.com/watch?v=ZYQi6h7qBng

Anònim ha dit...

i una altra cançó que sonava sempre quan el local era força a prop de tancar era aquesta:

http://es.youtube.com/watch?v=H4D5N0vqFXw

També des d´aquí aprofito per retre homenatge al recuperat Edwyn Collins i la seva "A Girl Like You", otro clásico, la qual no vaig poder disfrutar en directe el passat juliol a la meva ciutat, per culpa de la puta vida moderna!!!

Anònim ha dit...

Sorry, el grup eren els Wannadies amb la cançó "You and Me Song", i el meu nom és, C, Marc C.

Anònim ha dit...

Aprofitant el post, aqui van algunes "leyendas urbanas indies" d'aquelles dates...bé, més que llegendes, algunes són certes i d'altres serien preguntes que esperen resposta:

1)Es cert que la cantant d'Echobelly, activista feminista reconeguda, era torti i estava liada amb la cantant de Garbage??
(Se rumoreó en Benicassim...)
2)Els cartonets (tamany smint) que va regalar Pavement a la sortida del seu concert a Zeleste eren Tripis....La gent no ho sabiem i els llençavem al terra
(Algun valent se'l va fotre i va escampar la llegenda.
3)Es cert el "romance" Sideral (DEP)/Brett Anderson a Bcn i Paris??
4)Evan Dando fumava porros al wc d'un bar heavy de Poblenou...i los "rulaba" amb los presentes.
5)Romance de Guille Mostaza (Ellos) amb Jarvis, a Benicassim
6)Joe Santiago (Pixies) va fer botellón al paral.lel (xibecas in your mind)
7)Damon Albarn va anar al New York
8)REM va tocar una nit al Sidecar el 94, amb un altre nom

I la darrera, més recent
8)El representant de frança a Eurovisió 08 era Jarvis Coker (que fa anys que viu a Paris)disfrazado