dimecres, 16 de juliol del 2008

Revival in Summercase

Fa 15 anys amb la Maria José, l'Eva i amb altres amics anàvem a un lloc que crec que mai oblidarem, bona música per ballar, el DJ Amable, sense pagar entrada i amb gent molt interessant com 'El nube'. Era 'A Saco' a l'Avinguda Metro de l'Hospitalet. Lloc de peregrinació cada divendres i dissabte i punt de trobada dels fanàtics de l'indie.

Suposo que tots el que vam passar per allí recordem a l'entrada un cartell amb el Top 10 de la setmana. Durant molt temps va estar al número 1 el 'Cannonball'de The Breeders. Aquí us passo el vídeo.

Espero aquest dissabte tornar-lo a escoltar, igual que al 94 a Studio54 i fa 6 anys a Bikini, on el Marc i jo ens ho vam passar de conya des de primera línia, veient com celebraven els seu aniversari. Em van signar la samarreta que m'havia comprat al 94 i estic pensant si tornar-me-la a posar.

'No Aloha'

PD: Quines altres cançons ballàvem? Recordo molt bé 'Killing in the Name', 'Girls&Boys', 'Creep', 'Mayoinase' i el 'Loser'

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bueno, a mi em donava el subidón amb "Alright", dels Supergrass, o "Wake Up!" dels Boo Radleys, també sonaven "Saturn 5" dels Carpets, "Bull in the..." dels Sonic, Elastica, "Live Forever", una amb sitar molt psicodèlica...però la millor sempre era la de Pulp, "Do you remember the first time?"...

Marc C