divendres, 12 de desembre del 2008

Devil inside

Aquest vídeo no és per parlar d'aquesta cançó i dels meus bons records associats, ni per parlar dels suicidis (Michael Hutchence ja fa 11 anys), ni per excusar-me quan trec tota la mala llet que tinc dins (que no seria molt superior si tingués el diable a dins). És per parlar d'una cosa més banal que m'ha passat avui. Un fet ocult en el meu interior i que he d'explorar. M'ha fet gràcia i ho explico.

Avui he anat a fer la revisió mèdica que tenia pendent de quan em vaig apuntar al Mediterrani. M'han medit, m'han pesat, m'han fet un electro, una espirometria i una prova d'esforç. Tot normal. Però el metge de cop em diu: - Tu has practicat esport?; - No, fa molt que no faig el que es diria practicar esport; - És que tu pels resultats tens fusta d'esportista; - Però si m'ofego quan corro 10 metres; - Si entrenessis ràpidament agafaries resistència.

Collons!! Ho podia haber sabut abans això!! Ara seria una Messi (o per l'edat ja una Guardiola entrenadora)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

No per res però això em recorda quan vas a una botiga i qualsevol cosa que et probis "le queda estupendo, oiga".
Llevat d'anomalia manifesta,que t'ha de dir el metge que et fa la revisió per a un club d'esport??
Que no serveixes per practicar-ho???
Que el teu cos no suportarà sesions maratonianes a la bici, a la piscina, a les maquines...???

Maida ha dit...

Anònim,
digue'm a la cara això...
jajajaja
sí potser sí, però jo quan una cosa no m'agrada puc dir ah, bé, si no et queda malament, mai he estat tan hipòcrita com per dir estàs divina de la muerte!!!
però clar tu si ho deus fer ja que t'amagues :-)

Anònim ha dit...

Hola Maida, Jo crec que hauries de creure en el que t'ha dit el metge. Poques pulsacions, una boca capacitat toràcica no desenvolupada i músculs estirats propicien una vida esportiva. És adir, que jo aprofitaria l'estela dels esportistes treintanyeros (Torrente, Marco, Berrocal, etc...) i m'apuntaria a la LAA. De fet, des de fa unes setmanes han començat a entrenar-se noies (la mercés del jordi, la Lourdes, etc...).
En resum: FES ESPORT !!!!!!. Sampietro.

Anònim ha dit...

Pues mira, ara que ho dius, sí que tens pinta d´esquiadora, amb les ulleres , gorro, skis fosforitos...

Anónimo Casulleras

Maida ha dit...

No, home això no, però farem un equip de curling de puta mare :-)

Nui ha dit...

Ostres, deu ser qüestiode germanes això, je je. L'altre diavaig anar a fer-me un massatge i el massatgista em va preguntar si feia esport. I jo pensant entre mi... si sabessis els diners que llenço a la paperera cada mes... En fi, que li vaig dir que feia temps que no en feia i ell em va dir que tenia una bona musculatura, no com una esponja com li passa a molta gent...

Vaig al.lucinar una mica però potser sí que llavors era veritat el que et va dir el metge i estem fetes per ser unes grans esportistes... je je. De fet jo hauria d'haver estat el Michael Phelps... Però per una qüestió de vergonya es va quedar en un no res... :P