diumenge, 1 de març del 2009

Marató de Barcelona 2009

L'any passat la Marató passava just enfront de casa. Avui havia de baixar fins a Avinguda de Madrid a les 9 del matí, havent sortit ahir de festa. Però tot i la pluja fineta he decidit anar a veure si el Sampi i el Marco feien bona pinta entre el quilòmetre 8 i 9.

Quan he arribat encara quedaven uns minuts per què arribés el cap de cursa però a les 9.00 ha arribat el cotxe marcant els 26 minuts que es portaven de cursa:
i han començat a passar els valents corredors, començant pel grup de favorits:
En la foto es veu Kosgei, de taronja, amb el dorsal 00001, que ha acabat sent segon amb 2:14:06, 7 segons per sobre del guanyador Chebbi.Després han passat els primers 'no africans', casualment catalans, i entre ells veiem el de la diadema groga, en Roger Roca, que ha acabat cinquè amb 2:17:40.
M'havia d'esperar una estona a veure el Sampi que tenia previst arribar als 3:24, així que la idea era passar allà un 39 minuts després de la sortida. He posat tot l'interès en veure'l passar però si no fos perquè m'ha cridat, no l'hauria vist. Ha estat tan ràpid que només li he pogut fer aquesta patètica foto:
Felicitats Sampi pel teu temps de 03:27:54!!
Aleshores han anat passant masses i masses de corredors, sobretot acompanyant els globus que marcaven el pas:
Em quedava veure al Marco, que se suposava que rondaria les 4 hores en la seva primera marató, així que he esperat un quart d'hora més i de nou he aplicat tots els meus sentits. Però res, de nou ha estat ell qui m'ha cridat tot i que anava just a l'altra banda del carrer. Sí m'ha donat temps de fer-li aquesta simpàtica foto:
Felicitats Marco!! Per acabar la teva primera marató amb un temps envejable de 04:06:19
La veritat és que admiro el vostre ànim. Jo seguiré nedant per poder fer el meu repte de la Cursa de Nadal al port de Barcelona.

5 comentaris:

Mar Calpena ha dit...

T'apuntaràs a la cursa de nadal del port? A mi em ronda la idea boja de fer-ho! Escolta, si ho dius seriosament en parlem, que em faria molta gràcia...

Anònim ha dit...

Hola Maida !... gràcies pels ànims... se que aixecar-se aviat un diumenge mentre plou per anar a veure a uns tios que corren, no és el millor plan...

Unknown ha dit...

Maidaaaaa !!!! Menos mal que te pusiste en el Km 8-9 si te pones en el Km 40 y levantó así los brazos me caigo al suelo ...

Por cierto, quiero la foto simpática !!!!
Marco

Maida ha dit...

Mar, sí, la idea és apuntar-me però fins després de l'estiu no ho tindré clar. No et precoupis que t'aviso...

Sampi, la veritat és que em va costar menys aixecar-me que no pas quan vaig a la feina!!

Marco, ya he visto la foto de Susana en la meta.. Sí, en el kilómetro 8 estás con más fuerza

Anònim ha dit...

Hola Maidutxi, soc en Torroella, a mi m'agrada aquella cursa que uns es tiren per una baixada perseguint un formatge!!! Saps quan es fa? Imatges? Si faig una busca al google posant queso+rodando+pendiente+piños trobaré quelcom? Vaig a provar...
Salutacions i fins aviat