dimarts, 15 de desembre del 2009

El caganer

Boníssima!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero que alguna bona ànima me'n porti un!!!
Dificil de trobar a Bruxelles...
I ja se sap que en un pessebre hi ha d'haver un caganer :-)
GEMMA

Nui ha dit...

Quina anada d'olla m´s gran!!!!

Ja li has ensenyat a l'Ari segur que li agrada. Ara no sé si recomanar-t'ho prquè igual no ens teiem la cançoneta en tot el nadal

Maida ha dit...

Ja m'agradaria poder anar a Bruxelles a portar-te'l... Però et queda l'opció http://www.caganer.com...
Així que no veniu al Nadal? No coneixeré la Valentina quan la vegi
-------------
Millor que l'Ariadna ni la senti... Bah!! Ara li poso :-)

Anònim ha dit...

Segurament baixarem per Reis, l'unic bitllet "pagable" per 3 persones és del dilluns 4 al diumenge 10. No és la millor combinacio de dies pero sortir d'aqui entre el 2 - 3 de gener costa una fortuna
Sé que tots estarem super-liats amb la festa de Reis pero a veure si fem un esforç per veuren's una tarda
Estem sota una bona capa de neu des d'ahir, a l'Ari li encantaria. Avui hi havia nanos que arribaven a l'escola en petits trineus...
Per conduir el cotxe no és tan divertit...
BONES FESTES
gemma

Anònim ha dit...

Com m'agrada! Doncs jo l'he perdut el meu caganer i no el trobo per enlloc... :( Passeu unes bones festes!!!

Maida ha dit...

Gemma, quedem segur. Ja buscarem forat.
Us estem esperant
-------------
Caviargirl, espero que hagis trobat el caganer i sinó en pots trobar tan 'cool' com el de la Hello Kitty de la meva filla
-------------
Un petó a totes dues