dimecres, 2 de desembre del 2009

Talent de la casa

Ahir el Messi va guanyar la Bota d'Or i va dir que se sentia orgullós de ser el primer futbolista de la cantera en guanyar-la.
Però ell no és el primer de la cantera amb que es mereix un reconeixement. Catalunya sempre ha estat una terra de gent (de naixement o d'adopció) emprenedora, visionària i amb talent... Per això és motiu d'orgull poder felicitar la Macarena i l'Anna (El Delgado Buil) pel seu premi “Barcelona és Moda” a l'empresa emergent, perquè quan es reuneix talent, treball, inteligència i a més a més simpatia i modèstia, arriben els fruits (ja tocava un reconeixement des d'aquí després dels èxits a Pasarela Cibeles).
Us passo l'entrevista que els va fer la Bibiana Ballbé a Ànima, on estan fantàstiques (llàstima que durés tan poc)


PD: Macarena, a veure si em passo a provar-me (i si em queda bé comprar-me) la faldilla que portaves tu... que veig que té molts pretendents
PD2: Si arriba un dia que feu desfilar als vostres coneguts, jo em demano el vestit de núvia i el passejo per Barcelona :-)

3 comentaris:

Unknown ha dit...

hem fa mooooooooooooooooolta i.lusió!!! tens la faldilla esperante a la botigua.

un petó molt molt molt fort

Caviargirl ha dit...

M'agrada moltíssim aquesta col·lecció. Felicitats a les noies. Tinc una pila de roba a ratlles, "marinières" de tots tipus i colors, però crec que no m'importarà engrossir l'armari amb alguna d'aquestes peces.Fantàstica, ja tinc botiga de destí per les compres primavera-estiu ^_^

Maida ha dit...

Quan t'hi vulguis acostar m'ho dius...
La col·lecció d'ara té uns jerseis preciosos.
Una abraçada