dimarts, 18 de novembre del 2008

Super Pop (i m'he quedat més que curta)

Deia aquest matí que ja la comprava sobre l'any 85 (fent càlculs en tinc records de 7è i 8è) però clar tots deieu que era dels 90. Doncs no tenia raó, no, però vosaltres tampoc, la revista va ser fundada al 1977 per Jordi Sierra i Fabra. La revista inicialment era musical enfocada a fans, en poc temps ja venia mig milió d'exemplars i tot i les crítiques encara es ven (Si busqueu per Google, només hi ha referències al pèsim gust de la revista, a les tonteries que diu, i trobar informació m'ha costat). Algunes dades més de la revista al següent post (el del dia 24 de jul escrit per akowa)

PD: És un altre dels records dels meus 80, la meva adolescència amb milions de fotos del Rob Lowe. I records de grups efímers com Bros amb el seu hit: