dilluns, 25 de maig del 2009

De pares a fills (o de mares a filles en aquest cas)

14 d'Agost 2004: Dos dies després del fitxatge d'Eto'o pel Barça
25 de maig de 2009: Dos dies abans del gols d'Eto'o en la final de la Champions
Serà una premonició?
PD: L'Ariadna diu que el futbol és avorrit però canta Copa, Lliga i Champions. La seva tieta i jo orgulloses d'aquest any de bon futbol marxem cap a Roma esperant celebrar la victòria i si més no disfrutant d'una oportunitat única
PD2: Dedicat al Pep per la seva paciència futbolística :-)

3 comentaris:

david m ha dit...

Que vagi bé... el viatge, je je. En tot cas, si guanya el Barça em farà gràcia en part per determinats jugadors i també perquè no deixa de ser un equip de la "meva ciutat" (una cosa no quita l'altra)

I al final el Pep ja ha tingut el seu propi premi amb la remuntada del Espanyol. Suposo que el comiat de Montjüic també tindrà el seu punt emotiu...

Passeu-lo bé!!!

Lluís ha dit...

Ep!a mi no m'enganyes,aquest paio em va vendre un falafel l'altra dia a Sants!!!

Però bé, la intenció és molt bona, tot ajut moral s'agraeix....
Portes traje de romana??? Jo ja he passat pel Menkes.
Veni, vidi.....
PD
Mirant la foto de nou:s'ha deixat bigoti el conguito???
COMMENT TU T'APELLES,ETOOOO'O, EETOOO'O!!!!
JE M'APELLE SAMUEL!!!

Los Viajes de Héctor ha dit...

Doncs si que va ser una premonició... visca el Barça