divendres, 15 de maig del 2009

Tal dia com avui...

...de fa un any va començar aquesta aventura que m'ha portat a escriure 121 entrades (més o menys 1 cada tres dies), les quals han generat 177 comentaris. Amb una entrada supercomentada, aquella que recordava els anys 80 amb 14 comentaris, una entrada amb polèmica, la de la crisi... i altres entrades que no semblen despertar massa interès (Sanfermines?)... però totes fetes amb la mateixa il·lusió.
No tenia molt clar quan vaig començar si seria capaç de mantenir un bon ritme però n'estic contenta dels resultats, de poder-vos explicar coses que faig, que em passen i que veig, compartir sentiments, i espero que fer-vos passar una bona estona
Així que entre tots els que em llegiu, ajudeu-me a bufar l'espelma del primer aniversari... BUUFFFFF... Moltes gràcies a tots perquè un bloc sense lectors no és un blog...
PD: Vaig prometre unes braves al Tomàs per als que fessin més comentaris... Com no hi ha eines per contar-ho fàcil, ho faré per aproximació... Crec que per quantitat ha estat el Lluís (tot i que com no parlo de Lost, últimament no escriu tant), però per llargada de comentaris guanya el David... Així que el dia que vulgueu fem un sessió de braves (i segur que hi trobem al Simon)
PD2: Des de fa algunes entrades estic intentant adaptar una mica més el meu estil escrit al meu escrit oral... fent cas a certes observacions que m'han dit no reconèixer-me en el que o més aviat en com ho escric... :-) Serà que per escrit no sóc tan cabrona com a la vida real?

6 comentaris:

Lluís ha dit...

FELICITATS!!!!!
Prenc la paraula, braves ja ("miiiixta!!!").
Lost ha acabat aquesta setmana amb l'emissió d'un doble capitol, com la temporada passada,...un cop més, insuperable??? Nooo, falta la sisena, comença el compte enrera.
PD
paella+raviolis= Dieta Maig 2009
(...quin estres!!!)

david m ha dit...

Seré més breu que habitualment... Moltes felicitats!!! Al marge del major o menor interés personal en cada cas o del moment en que t'agafi al llegir-ho el nivell de les entrades ha sigut bastant bó i ja té mèrit trobar temps per fer-ho, precisament per la quantitat de temes i vivències que has explicat.

Gràcies per la invitació. Ja ho parlarem.

P.D. I ara si que podem comentar ja alguna coseta sobre "Lost", no? encara que els fans d'Internet juguin amb clar avantatge..."temporal", com la mateixa sèrie, je je

Maida ha dit...

Moltes gràcies als dos... Quedem aviat...
I sinó Lluís començarem amb la pizza

Anònim ha dit...

Oh, pensava que jo també tindria alguna opcio a les braves :-)
Felicitats als merescuts guanyadors i al BARçA...
Si que és veritat que en certes entrades és dificil reconèixer a la Maida "de cada dia" (i no ets en cap cas una cabrona), simplement pel fet que en oral no expreses tants sentiments com en les teves entrades. Serà un util d'autodefensa?

Felicitats i que poguem llegir el teu blog per molts anys més!

GEMMA

Maida ha dit...

La veritat és que tu estaries en tercera posició... així que quan vinguis per aquí farem les braves, ni que sigui per veure'ns

caviargirl ha dit...

Arribo tard... però felicitats! I bon profit a l'afortunat que li han tocat les braves ^_^.