diumenge, 18 d’abril del 2010

I'm not Vito Corleone

Però divendres vaig portar-ne una. Va ser la meva primera experiència amb una furgoneta tan gran (només havia portat una Alhambra) i a més a més amb responsabilitat afegida. I trobo que me'n vaig sortir prou bé tot i el cansament (és que no m'arribava la punta del peu al pedal i el taló al terra simultàniament). El recorregut va ser: Estadi Olímpic - Hotel Rey don Jaime (Castelledefels) - Estació de Sants (amb aparcament inclòs) - Gasolinera - Aeroport.
No penseu que he canviat de feina... Tot formava part de la primera col·laboració amb el voluntariat per al B10, el campionat europeu d'atletisme que es farà a Barcelona d'aquí a 100 dies. La meva tasca per divendres tarda era portar alguns atletes que arribaven per l'exhibició de dissabte.
Però per desgràcia no en vaig portar cap. Només vaig portar l'enllaç de la federació europea d'atletisme amb el B10. Un senyor molt amable que anava de cul per culpa de les cancel·lacions àeries, ja que hi havia una trobada dels CEO de totes les federacions europeees d'atletisme a Castelldefels i molts no van poder arribar.
Quan estava gairebé a l'aeroport per recollir dos perxistes que arribaven em van dir que no calia, ja que degut al volcà, s'havien cancel·lat moltes arribades i ja havia prou cotxes.
Tot i així l'experiència va ser molt positiva en conèixer part de l'equip i alguns voluntaris i em vaig sentir novament amb l'esperit olímpic... De fet vaig aprofitar la visita a l'estadi (allà és on estan les oficines del B10) per fer unes fotos a la nova pista que s'havia inagurat pel matí.
Ja tinc ganes de participar de nou...