dilluns, 19 de gener del 2009

Voluntària de nou?

Aquesta tarda al tornar de piscina he vist en una d'aquelles banderoles que pengen als carrers: Fes-te voluntari!
Uhmm! Sí, ja es poden començar els tràmits per fer-se voluntari del Campionat Europeu d'Atletisme. He arribat a casa i m'hi he inscrit. Ara només manca que em cridin per fer l'entrevista.
M'hauré d'agafar vacances del 26 de juliol al 1 d'agost però només que sigui un 10% de l'experiència dels Jocs Olímpics, valdrà la pena.
Ja ho sabeu!

2 comentaris:

Mar Calpena ha dit...

Espero que tinguis sort. Jo em vaig apuntar per fer de voluntària als campionats del món de natació de 2004, també per rememorar l'experiència olímpica, i vaig sortir-ne francament decebuda.

Anònim ha dit...

Espere que tingues molta sort i així pugues ampliar la teva envidiable col.lecció de fotos amb persones famoses (la majoria esportistes crec recordar)