dimarts, 13 de gener del 2009

Jo també vull fer un resum del 2008

Molts dels blogs que llegeixo han aprofitat aquests dies per recapitular el que han fet, on han viatjat, els punts febles o els punts forts de l'any. Jo com sempre faig tard. Suposo que el fet de no recopilar mentalment les coses que em passen en un any o en qualsevol període de temps fa que la meva memòria temporal sigui ben dolenta (ubicar el què en el quan). Així que ja és hora de fer-ho.
  • Comencem amb la meva filla: Aquest ha estat un any en què s'ha notat molt una evolució, passar de ser un bebé a una nena i suposo que el fet de passar de la Llar d'infants a P3 ho ha fet molt evident. És una gran personeta a la que val la pena veure créixer.
  • Personalment estic orgullosa de dos aspectes: una haver creat aquest blog que ben aviat farà un any amb un bon promig d'entrades, amb força visites (és que jo si em llegeix una persona ja sóc feliç!) i comentaris molt interessants (segueix en joc la convidada de braves). L'altre és haver retornat a fer una mica d'esport: vaig começar amb Pilates a finals del 2007, força bici de ciutat a partir del maig i també piscina a partir del setembre (2 km a la setmana).
  • Viatges: Aquest any estan tots reflexats al blog (en ordre invers: Madrid, Copenhague i Múrcia) excepte el primer que vam fer: una escapada romàntica a Girona amb el Josep M amb dinar a 'El celler de Can Roca' inclòs (aquest record l'hauria de posar al blog; val la pena gastar-hi els diners, menú festival 115€+iva)
  • Adiccions: La meva és veure pel·lícules (tot i que per desgràcia més a la tv que al cinema). Aquest any 170, 9 més que l'any passat i 61 més que al 2006 (es nota que l'Ariadna va creixent) però molt per sota de les 322 del 2004. També cal dir que especialment des d'aquest any tinc una altra adicció, les sèries, que em treuen moltes hores de cinema.
  • Laboralment: Tot i que segueixo amb reducció de jornada, em mantinc com a cap d'equip i veterana d'un projecte que tot i el que hem patit m'ha permès conèixer molta gent que aprecio de veritat. També ha estat molt dur l'ERO que va aparèixer a finals d'any però que tot i els primers ensurts no s'ha emportat per davant ningú dels que conec.
  • Socialment: Dos persones que estan a la meva motxila s'ha allunyat físicament però gràcies a aquest món tan tecnològic segueixen estan presents dia a dia. També he recuperat un amic (ja en vaig parlar) i ha estat el boom del facebook com a xarxa social (crec que jo hi estava apuntada des del juny del 2007) que m'ha permès retrobar antics companys d'escola o amics de fa molts anys.
  • Familiarment: Suposo que el més destacat és que la meva mare ha estat afortunada amb una prejubilació als 60 anys (de fet no els té fins al març) i podrà disfrutar amb el meu pare amb noves activitats. S'ho mereix!
  • Genealògicament: Aquest any només dos casaments i de família, el de la meva cosina Mercè que a més ha acabat l'any amb la meravellosa notícia d'un embaràs, i el d'un cosí segon (I el del Javi i la Leire, una mica fora del comú). En canvi sí que han hagut moviments de fills (en cursiva els futurs), per alguns el primer (Oriol&Eli, Miquel&Tere, Oscar&Laura, Jon&Esti, José M&Elia...), per a molts el segon (Ernest i Cèlia, Lluís&Arantxa, Balti&Anabel, Javi&Eva, Geni&Ramon, Chema&Mònica) i per als escollits el tercer (Josep M&Bea, Dani&Reika)
  • Gadgetàriament: El més important, tot i que va arribar amb el tió del 2007, ha estat el DVD gravador. Sense ell no hagués pogut veure ni les pel·lícules ni especialment les sèries. I dues càmeres de fotos: una Sony compacta i una Canon reflex. Encara els hi estic prenent la mesura.
  • BSO: The Cure i el seu concert. The Beatles perquè cada cançó és un record.

I sobretot els bons moments passats amb molts dels que em llegiu en calçotades, sopars, revetlles, costellades, trobades d'Eurovision, activitats infantils i picnics.

Benvinguts al 2009

4 comentaris:

Mar Calpena ha dit...

Dono fe de l'efectivitat del Facebook :-)

Anònim ha dit...

Haig de reconèixer que, tot i l'efectivitat de les noves tecnologies, m'estic "allunyant" molt de tots vosaltres. M'ho confirma la noticia dels neixements... Especialment encantada per la Geni&Ramon i el Dani&Reika (el 3r, quina sort!). Tot i l'alegria, la Maida m'acaba de deprimir una mica; I miss my old friends i m'agradaria poder compartir amb vosaltres més moments de joia o tristesa. Potser és la meva bona resolucio pel 2009: mantenir un contacte més proper.
BON 2009
PS: reitero la meva profunda admiracio per la, més que bona, gestio del temps de la Maida (inclus com mare)

GEMMA

Maida ha dit...

Sí, Gemma, se't troba a faltar però la veritat és que sóc la primera que tot i escriure un blog, si he de fer un correu electrònic m'entra una mandra!!!
No obstant això tant G&R com D&R estan només embarassats i tampoc fa gaire que ens ho han dit...

Anònim ha dit...

Quan parles de les pelis qua has vist em recordes a un protagonista dels llibres del Nick Hornby, amb tot perfectament classificat, dates etc, i ara m´he enrecordat del concert dels Cure el dia del meu cumple al St.Jordi, jo anava amb dos persones més i al final vam pirar i ens vam perdre el rush final que va ser tremendu...
I no fas previsions per aquest 2009...? Les meves: Oasis, Calçotada,València, Manchester, Roma, Primavera Sound...

Anónimo Csasulleras