dimecres, 7 de gener del 2009

Nous blogs amics

Sembla que les festes m'han assecat les idees i aquests dies que he tingut tant temps no he explicat res. Però serà que a part d'anar per primer cop al Festival de la Infància (com a mare) no he fet res massa original (compres, gent, fred).
No obstant això, sí he disfrutat llegint el blogs, tant els clàssics com les noves incorporacions. I com mai n'he parlat dedicaré aquesta entrada a fer-ne una petita radiografia. La majoria dels blogs són de gent que he conegut a gedas/T-Systems, però estranyament no acostumen a parlar de tecnologia. De fet, almenys els que tinc jo la gent parla d'allò al que no es dedica professionalment, sinó allò que els omple (i per molts d'ells és córrer).

I amb més detallet les últimes incorporacions:

La resta suposo que si visiteu el meu blog ja hi haureu fet una ullada: hi ha viatges, hi ha dibuixos, hi ha relats inquietants i hi ha la meva amistat amb tots ells.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la publicitat Maida !!!

Anònim ha dit...

Quina il·lusió que parlis del bloc i l'enllacis, moltes gràcies! ^_^

Mar Calpena ha dit...

Moltíssimes gràcies, noia! Ara em toca posar-m'hi amb més força... Per cert, els reis t'han dut el V de Vendetta?

Maida ha dit...

S'ha de fer una mica el pilota.
Sí, Mar, me l'han portat però ara estic llegint 'Malas ventas'. Me'l deixo per més endavant

Anònim ha dit...

Posh !?!? no se que significa esa palabra !!! me suena a Beckam y para mí eso es siempre positivo, o sea que gracias!!

Marconi