dimecres, 17 de juny del 2009

Els rumors diuen... que torna

Sí, difícilment conservarà la gràcia de la vella bodega on vaig passar tan bones estones amb: Marc C, Simon i altra gent del futbol, David, Pablo i altra gent de la facultat, Javi, Francesc, Ralph, Carme i altra gent de gedas...

Però diuen que torna... sí... torna el Ciurana

El Ciurana del carrer Vallespir...

Al mateix lloc... no sé si amb la mateixa concepció o diferent, si només conservarà el nom o també hi posaran les bótes, si seguiran venent les ampolles per poder fer els cubates a la taula o els cubates valdran 12€, si tindran 40 tipus de loteria de nadal o entrar serà una loteria, si faran aquells plats tan casolans i bons o passarem a les tapes prefabricades...

Però sigui com sigui, ens n'alegrem moltíssim... I anirem a tastar-lo quan inagurin

Un sopar de trainees de gedas al Ciurana al 1999


PD: Si algú en té més info... que n'expliqui

2 comentaris:

Mar Calpena ha dit...

Jo també hi he passat pel davant i em va fer una ilu brutal veure que li havien posat el mateix nom... Serà veritat? Per cert, tenim pendent el tema panificadora... Jo estic per aquí aquests dies, si vols quedem (o estrenem el Ciurana, quan l'obrin!)

Maida ha dit...

Gràcies Mar... Sóc un desastre però vaig els caps de setmana de cul... A veure si tinc una estona aquest.
I tan bon punt inagurin fem un 'Ciuranazo' :-)