dimarts, 23 de setembre del 2008

Converse. I ara què, un iphone?

A Copenhague vaig fer una petita bogeria, comprar-me unes Converse All Star de color platejat. Bogeria perquè allà em van costar ben cares i perquè jo mai he sigut molt de vambes, però aquestes em van molt bé.

Color ideal que s'adiu amb tot (i no és negre, per variar) i a més molt més fàcils de netejar que les de roba.

No tenia clar si em veuria bé amb elles però crec que ja m'hi he acostumat i les he portat també amb faldilla.

Si me les veieu posades podeu opinar. Dues persones ja m'han dit que els agradaven molt (suposo que les vambes i no pas jo :-).

Per completar la meva faceta jovenívola (és el que té fer-ne 36, que vols semblar més jove!) l'altre dia buscant un regal a la Disney per l'Ariadna em vaig comprar una dessuadora de 'Pesadilla antes de Navidad' (una de les meves pelis preferides), negra i amb dibuixos platejats del Jack.

Què em queda per completar la meva vida de 'modernilla'? Un iphone (pronuncieu /aifon/ per ser cools)? Segurament sí, en corren massa al meu voltant i m'està donant enveja. L'únic que m'atura (apart del preu que em fa pensar-m'ho una mica) és pensar si realment li trauré el partit que m'ofereix.
Demanaré consell.

3 comentaris:

Nui ha dit...

A mi em van agradar molt les Converse. Són les tipiques vambes ( estàs segura que s'escriu amb v?) que sempre em vull comprar però que al final no em compro, però aquestes te les demanaré algun cop, vale?
No t'he vist encara la dessuadora... ( quin nom...). Qan te la vegi opinaré.
Pel que fa al iphone, suposo que sí que podràs treure-li partit. No és el meu cas, però... tu segurament sí.

Anònim ha dit...

Sobre el iphone, jo en tenia un demanat a 0€, i havia d'esperar minim fins a l'any que ve, per no parlar de la quota mensual de 15€ en internet que hi havia lligada al iphone, aixi que crec que no es rentable per mi.
Finalment me he decidit pel nokia N95 de 8G tambe gartuit, que te el mateix però no és tactil.

Anònim ha dit...

Si parlo de les ¿vambes? (a mi em sona a rei visigot) i la dessuadora a vegades els impulsos són les millors decisions de la vida en tots els àmbits, així que endavant (mentres no surgeixin cada dia i la economia ho permeti, és clar… :-)

Ahh… tecnologia, gadgets… quin vici. S’ha de reconéixer que el i-phone aquest és una virgueria i com tot té els seus punts a favor i en contra:

(+): Anar a l’última (des del punt de vista positiu), disseny impecable, pantalla tàctil i de bona qualitat visual, integració de varis dispositius (telèfon, GPS, càmara, música, reproducció de videos, fotos…), menús i opcions de visualització dels continguts molt atractiva i intuitiva, accés a Internet…

(-): Anar a l´última (des de el punt de vista més snob o de ser considerat com a “pijo”), estar una mica tancat i dirigit al “univers Apple”, restricció a Movistar (per alguns, encara que no en el teu cas, implicaria tenir que canviar de teleoperador), tamany gran per ser un telèfon que has de dur a sobre sempre (sobre tot pels nois que ho portem a la butxaca i no a una bossa com les noies), alguns defectes puntuals que posiblement és milloraran en properes versions i que ara “pagaran” els primers compradors, no poder connectar tarjas de mamòria…i, és clar, el tema econòmic:

a) el preu: evidentment no és un desembors petit, però potser el producte encara que la relació qualitat-preu no sigui òptima (és clar que es paga l’imatge de marca i producte) més o menys ho podria justificar. Si l’aparell ens dura uns anys i no és queda obsolet massa ràpid més o menys podria ser raonable.

b) la quota mensual de Movistar associada al terminal: això si que pica… i si que fa pensar-ho una mica més. Si moltes opcions del aparell queden infrautilitzades pràcticament és com tirar els diners…

Conclusions: un molt bon producte, però potser una mica car inclús per tot el que dona, i també amb un cost mensual associat que pot ser poc rentable si no és treu partit efectiu (que el distingueixi d’altres opcions) de les seves possibilitats.
Per qui el faci molta il.lusió en aquest moments, ho pugui pagar (i més si ja pensava canviar-se el mòbil) i sigui capaç d’aprofitar el seu potencial penso que és una bona compra, per la resta del món interessat però no tant potser és millor esperar un abaratiment, que les quotes mensuals no siguin tan “sagnants” i que és poleixen alguns defectes i carències per a properes versions.

Uff, m’he tornat a enrollar…

Salutacions.