dijous, 9 d’octubre del 2008

Per fi ahir no em vaig ofegar

En una piscina et pots ofegar per no saber nedar o per quedar-te totalment esgotat. Ahir va ser el primer dia que vaig poder fer sèries decents de piscina. Però anem per parts.
Al setembre vaig apuntar a l'Ariadna a un curs de natació els dilluns i dimecres de 18.15 a 19 al Mediterrani. Com l'havia d'acompanyar i m'havia d'esperar, entre l'opció bar i l'opció esport, vaig triar aquesta i em vaig fer sòcia. El Mediterrani del carrer Begur té 4 piscines (1 olímpica, dues de 25 metres i una petita d'activitats) i el primer dia com feia sol em vaig decidir per l'olímpica, que és descoberta. Diríem que nedar una piscina sencera (50 metres) en qualsevol dels estils va ser una agonia i després de cadascuna havia d'estar una bona estona descansant, especialment en el crawl.
Això em va fer adonar que a més de la baixa forma, havia adquirit vicis importants en la respiració. Seguint l'esperit del meus amics runners (els quatre tenen blog i són consultables des del meu) vaig decidir-me a estudiar com respirar millor i a marcar-me petits objectius.
Després de 8 sessions (algun dia hem faltat per malaltia) he aconseguit nedar amb una mica de criteri i a partir d'ara puc establir un punt anar a millor. El punt van ser 550 metres (ara nedo a la piscina de 25m que la gran fa fred) amb la següent cadència: 4 piscines de braça, 4 d'esquena, 4 de crawl i repetició de la sèrie amb només dues piscines de crawl. El que em fa estar orgullosa és poder fer 4 piscines seguides sense parar, però vull anar a més.
Sóc una sirena!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Llegint això i considerant que Miguel està fet també tot un “home de gimnàs”, em consola una mica el no haver pogut seguir a tots dos en la part de pujada final a prop de Les Planes d’Hostoles el dia del passeig en bici…, aquí ja hi havia un cert nivell... :-) Estic fluixet físicament però no tant!!! En qualsevol cas, a veure si prenc nota de tots dos i em poso les piles una mica en aquest sentit.

Per cert, ja he vist que l’entrada del blog sobre la crisi econòmica ha portat cua en les respostes. Densitat, polèmica… I es que el tema dona per molt...

Anònim ha dit...

El tema piscina el tinc pendent i aquest any m´ hi vull posar. Així que ja et demanaré consell, que jo això de respirar fent crol no ho domino gaire.

El senyor akroinon.