dimecres, 29 d’octubre del 2008

John Adams

La setmana passada no vaig veure cap pel·lícula de les que tenia enregistrades. Durant aquest mes d'octubre s'han anat estrenant sèries i de moment n'estic seguint unes quantes per acabar de decidir quines trio. Ho portava bé i a bon ritme podia veure-les i seguir veient pel·lícules, però la setmana passada se'm va trastocar tot.
D'una sola passada van emetre els 7 episodis (aproximadament d'1.15 cadascun) de John Adams. El que comunment es diu minisèrie. L'he vist en VOS i la veritat és que tot i que la vida del segon president d'EEUU després de George Washington potser no és un tema proper, m'ha agradat moltíssim. Possiblement la gran intepretació de Paul Giamatti i Laura Linney hagi ajudat (guanyadors de 2 dels 13 Emmy que se li van atorgar fa poc). Per poc que us agradin els temes històrics us la recomano. Però sobretot per veure com neix una nació i com no perdre la integritat amb el poder.
Resta de sèries que miro:
The Office (TNT, Temp 4): Ja n'he parlat... Genial.
The Riches (C+, VOS, Temp 2): Temàtica molt curiosa ja que parla dels nòmades de la carretera (una mena de gitanos irlandesos dels EEUU) amb una Minnie Driver molt atractiva.
The Wire (TNT, Temp 4): Una sèrie de policies i drogaadictes adictiva i diferent. On l'acció importa menys que la psicologia. Fins i tot Obama admira al sanguinari Omar (que exerceix sobre mi una forta atracció)
I ara les que estan en avaluació:

Big Bang (TNT): Comèdia de frikies amb poca facilitat per relacionar-se amb les dones. D'entrada la seguiré veient
Chuck (Calle 13): Després de no veure-la a TV3 encara no tinc clar si val la pena seguir les aventures d'aquesta aprenent d'espia.
Club contra el crimen (Fox): La més senzilla de totes i bastant òbvia, és la primera que vaig veure quan encara bo havia sèries i ara em costa soltar-la. 4 amigues de diferents àmbits (policia, jutge, forense i periodista) que resolen casos (SEMPRE i RÀPID)
El show de Katy Brand (C+, VOS): Humor una mica barroer aprofitant-se dels famosos però amb alguns bons gags
En terapia (Fox): Sobre un psicoanalista, els seus pacients i els seus propis problemes. Episodis curtets. Segurament continuarà.
Generation kill (C+, VOS): Dels creadors de The Wire, una altra manera de veure la invasió d'Irak a través de les vivències dels marines.
Mujeres de Manhattan (Fox): La nova Sexo en NY, de moment em sembla menys interessant, però li donaré un pèl de marge.
Reglas de compromiso (Paramount Comedy): Comèdia de parelles. M'agrada i són episodis curtets.
Rockefeller Plaza (Paramount Comedy): Tot i el seu èxit als Emmy no m'acaba de convèncer el tipus d'humor. O potser no m'agraden les sèries que van sobre la tele (Ja em va passar amb Studio 60 que vaig abandonar)
Último aviso (Fox): Una altra d'espia abandonat a la seva sort però que té un bon toc d'humor.

I mentre espero la nova temporada dels Tudor, us passo la promo de la 5a temporada de Lost que m'ha fet arribar el Lluís (Per cert sí que va haver resum de motos)