diumenge, 19 d’octubre del 2008

Walking the line i moltes més pel·lícules

Per desgràcia vaig poquet al cinema però miro moltes pel·lícules de les que tinc enregistrades (encara en tinc en VHS però ara ja gravo al DVD gravador). Ahir vaig veure 'Walking the line (En la cuerda floja)'. La pel·licula està prou bé, però com en la majoria de biografies inclús les 2'15 minuts queden una mica minses per explicar les coses. El que més em va agradar és la petició de matrimoni de Johnny Cash a June Carter. De fet és un moment molt romàntic que em va emocionar com el fet que després de tantes negatives d'ella estessin 35 anys junts. Fins a la mort en la que només es van portar uns mesos de diferencia.
Us poso el vídeo de la cançó 'Jackson', en la que ell atura un concert per demanar-li que s'hi casi.
Em va agradar molt la Reese Witherspoon i crec que l'Oscar és merescut.



Mini resum de les pel·lícules que he vist durant la setmana (des del dissabte 11):
- Corrupción en Miami (VOS): No em va agradar gens tot i que hi surt el Colin Farrell (i també m'agraden molt els altres dos actors(. Mai vaig ser superfan de la sèrie, però com a pel·lícula és molt poca-solta
- Un lugar maravilloso: Del milloret de la setmana. Sensible i molt ben interpretada explica com el fet de ser fill d'un americà al Vietnam no és el millor que et pugui passar. També bona nota per la BSO.
- Enigma: No sé que dir d'aquesta pel·licula. No està mal però crec que fan el guió massa enrevessat sense que això aporti interès a la pel·licula. Bona ambientació.
- City of Ember (VOS): La meva quota d'aquest any en el Festival de Sitges. Després de meditar-ho hauré d'acabar donant la raó i considerar-la una pel·lícula familiar. Presència de director i guionista amb la seva filla després del lliurament de premis on el més destacat és la sincera sorpresa de Fernando Guillén al rebre el premi honorífic. Pablo, estic esperant el teu resum de pel·licules per publicar-les al blog
- Guardando las apariencias: comèdia lesboxinesa ben feta però sense massa a destacar
- Flight 93: telefilm que deu ser semblant a United 93. Es deixa veure per ser un el que és. Et fa pensar en què hauries fet en una situació com aquesta.
- Memoria negra: Documental molt interessant sobre la petjada del colonialisme espanyol a Guinea Ecuatorial. Especialment la reacció de l'advocat que era la mà dreta del dictador Francisco Macías
- Dos colgados muy fumaos: Comèdia sobre dos penjats de les drogues i les seves aventures per menjar unes hamburgueses (Rafa P, tu también harías todo lo que hacen?)
- Monster House (VOS): Pel·lícula d'animació però que no puc gravar per l'Ariadna perquè li faria una mica de por. El millor, la veu de l'Steve Buscemi com a Nebbercracker.
- A todo gas - Tokyo Race (VOS): Si vols flipar amb la conducció de cotxes, és la teva pel·lícula. Per la resta, argument poca solta. Interessant: veure l'aparició estelar de Vin Diesel (reconec que em perd, i té una veu al·lucinant)
- American Dreamz. Salto a la fama (VOS): Encara estic flipant sobre aquesta comèdia que toca temes tan dispars com els terroristes, OT a l'americana i el president dels USA. Que va prendre el guionista?