dimarts, 17 de febrer del 2009

Road to the Oscars (IV) - Els més coneguts

Avui toca escollir els més coneguts pel gran públic. De fet són les estrelles les que mouen el cinema 'a l'americana', mentre que en el cinema europeu la gent es decanta més pel director o per l'autor, el que ha posat tot el seu amor en la pel·lícula. Evidentment que tinc els meus actors preferits però que surtin en una pel·lícula no em fa anar a veure-la.
Com sempre em passa, de moment només he vist una de les actrius, demà en veuré una altra i una mica més d'actors, però no el Mickey Rourke que s'ha emportat ja molts premis. Veurem quin és el veredicte el dia 22. Podeu anar votant fins diumenge, unes hores abans de la cerimònia penjaré els resultats de les minienquestes.

I no escolliu per bellesa ni en una ni en l'altra


PD: Avui ha tocat 'Slumdog Millionaire', una bona pel·lícula però no una gran pel·lícula. Demà més que avui ja estic cansada