dijous, 5 de juny del 2008

Perduda estic

Arrel del comentari del Lluís en la meva última entrada escriuré el que ja vaig dir dissabte a alguns amics enganxats a aquesta i a unes quantes sèries més: "Serà que el títol de Lost no és sobre els protagonistes sinó sobre els seus seguidors que anem ja perduts???". Potser seria perquè acabava de veure l'episodi del Desmond en què desbarra bastant.

Clar això ens passa als que l'estem seguint a la Fox i no online. Demà tot just veurem el capítol 6 així que encara ens queda més de la meitat per arribar a l'estat d'èxtasi del Lluís...


Mentre arribem a finalment de temporara, i bàsicament per a les seguidores, us passo una foto del meu personatge preferit, en Sayid, bastant anterior a Lost. Fa uns mesos vaig tornar a veure The English Patient i em va fer molta gràcia trobar-lo allà (tot i que recordava com m'havia agradat l'indi que sortia en la pel·lícula no associava que era ell)