dissabte, 17 de maig del 2008

Barcelona poesia

Jo sóc de les que pensa que llegir poesia és complicat si vols entendre-la com si fos una novel·la. Potser per vosaltres no, però per mi era molt més fàcil quan estudiava i m'ajudaven a entendre les metàfores i la simbologia. Per això iniciatives com la d'il·lustrar poemes i penjar-los als vidres del metro em semblen molt encertades.


A propòsit d'aquests dies de poesia a Barcelona us poso aquest poema visual que m'ha semblat preciós(i potser alguns direu que sóc una romàntica, tot i que quan bec Voll Damm no ho sembli)


1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també et vull felicitar per la iniciativa. Tant de bo treguis el temps suficient d´ on sigui perquè això duri. En quant a la poesia, de la qual sóc un enamorat, per a mi és només deixar-se portar per la bellesa de la paraula... o de la imatge.
Molta sort en aquesta aventura.