dijous, 22 de maig del 2008

Eurovision - Semifinal 2

Primer de tot gràcies David per dir-me on veure la gala d'avui. Segon gràcies a Portugal per actuar avui i poder veure-ho al seu canal internacional.

Sobre avui com a comentaris generals és que el nivell global em sembla inferior al del dimarts i no m'ha quedat cap preferida

Les que han passat avui: Ucraïna (la presència de la noia segur que ha ajudat), Croàcia (mig freac però una cançó prou interessant), Albània (a mi m'ha semblat fluixeta), Islàndia, Geòrgia (ho suposava, sense agradar-me), Dinamarca (David, ho sento), Suècia (fins aquí els vots nòrdics han comptat i han passat els cinc països entre les dues semifinals), Letònia (la gent que vota avui té menys gust que la de dimarts), Turquia (de les poques que m'agradava una mica l'estil), Portugal (aquesta sí l'has encertat i les altres quatre pronosticades)

I ara a esperar dissabte amb la festa a casa

2 comentaris:

Anònim ha dit...

De res per l'agraïment. Aquest any he arribat possiblement més tard que mai però en la poqueta cosa que he fet he intentat mantenir la mateixa il.lusió de sempre. Indubtablement que avui el nivell mig era més baix (per això no l'han passat per TVE, segur...:-)), de fet les favorites eren més pel ritme i demés que per la seva gran qualitat (treient Portugal) i entre la resta la cosa era bastant fluixeta i igualada, d'aquí que s'hagin classificat les que han destacat una mica per raons la majoria extramusicals: la noia joveneta d'Albània, el vell de Croàcia (encara que la cançó no està malament del tot), els infumables pirates de Letònia, el "guaperillas" de Dinamarca tot i que el tema era molt pesat, la noia cega de Geòrgia amb una cançó molt discreta també... Turquia era de les poques cançons decents (sense ser bona) i s'ha aprofitat de la mediocritat per classificar-se també... Islàndia, Suècia i Ucraïna son temes dance amb melodies que es queden molt, però... potser es Ucraïna la que m'agrada més perque té més força i es va pegant cada vegada més... noia apart...:-) I una pena pel meu gust que no hagi passat Bulgària, massa abús dels samplers potser... I queda Portugal... com ha disfrutat la presentadora del suspens fins el final... No es que m'encanti però m'agradaria que aquest any guanyés aquesta cançó... veurem ordre d'actuació i possibilitats pel dissabte. Freakies pocs, bones cançons també...

Anònim ha dit...

M'encantaria estar a la festa. Potser l'any vinent...
Què en penseu del Chiqui-Chiqui

GEMMA