dijous, 22 de maig del 2008

Com allò de Sade ("es una porrera, es una porrera")

Això m'ha passat a mi moltes vegades, i si en recordo algun cas ja l'explicaré, però aquest mail que m'ha enviat avui un amic m'ha arribat al cor i a la panxa del que m'he rigut:

La mítica cançó "l'estribillu" de la qual cantava sota la dutxa
Las maravillas de Malaic
resulta que en realitat és
Last night a dj saved my life

Flipo!! No s'assemblen en res!!!

Recordem aquesta cançó mítica :-)

Per als que vulgueu veure el vídeo de Sade i descobrir on ho diu:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo recordo a uns que els hi passava inclus amb cançons en espanyol !!!
EL ÚLTIMO DE LA FILA - YA NO DANZO AL SON DE LOS TAMBORES (COMO LA CABEZA AL SOMBRERO)
lletra original:
Como barca en la mar (...)
interpretacio lliure:
Donde va el calamar (...)

En honor del Pablo i el Miguel que em van instruir en aquest art de la interpretacio lirica.
GEMMA

Anònim ha dit...

Las maravillas de Malais??? Cooomo? Ni parlar-ne!!Jo sempre cantaré "las agonias de my life"...en linia amb el "Yo soy tu lobo" (I used to love her) dels Guns n'Roses: ambdues grans aportacions de l'amic i tocayo Sr.Chicharra (ojo, no confondre amb Sr.Chinarro)...Habemus Himnos!!!Amén.