dimarts, 20 de maig del 2008

Eurovision - Semifinal 1

A l'espera del que passarà dissabte, avui ja hem tingut la primera ració (i única que deixa veure TVE) de semifinal. Les escollides han estat: Grècia, Romania, Bosnia, Finlandia, Rússia, Israel, Azerbaijan, Armènia, Polònia i Noruega

Les meves preferides han tingut sort (Bosnia, Israel, Azerbaidjan) excepte San Marino així que si la voleu veure: http://www.youtube.com/watch?v=ul3Ls3B6S9s

Com a resum de la gala: escenari espectacular, cantants femenines molt atractives (nois, quina ha estat la vostra preferida?) i una bona ració de freacs entre "pavos", estenedors de roba (tot i ser de les meves preferides) i altres rareses. I presentació terrible de l'amic Uribarri acabant abans d'hora i dient NOOOOO quan s'ha classificat Bòsnia (sense comentaris)

PD: Ahir per la nit em vaig confondre i vaig posar Sèrbia per Bòsnia... "La noche me confunde"

1 comentari:

Anònim ha dit...

No podia faltar jo en aquest "tinglado"... Al marge del que has comentat volia resaltar la qualitat vocal i professional de la majoria dels artistes que s'han classificat avui per la final. Cançons com la de Noruega, Polònia, Romania o Israel (encara que aquesta m'agradava) ho haguessin tingut molt més complicat amb unes interpretacions més discretes. I es que la gent, encara que a vegades ho pugui semblar, no és tonta (ni sorda) a la hora de donar el seu vot. Una pena per la Gisela que ha complert per Andorra (vestuari al marge) a la perfecció pero que defenia una cançó amb molt poc que defendre... També Azerbaidjan (tot i els excesos al escenari) i Finlàndia han obert una porta al rock a la final de dissabte amb tot mereixement. I fracàs quasi total de la "primera tanda" de freakies (Estònia, Bèlgica, Irlanda i el seu gall dindi...), només Bòsnia amb una cançó qualitativament per sobre de la seva extravagància ha passat amb justícia... Esperem dijous per veure la segona part, encara que no a TVE... i ja parlarem de Uribarri, que segur que torna a fer alguna de les seves...