dijous, 15 de maig del 2008

Homenatge per començar

Hi ha tants conceptes del cinema que haurien pogut ser el nom del meu blog. Però se n'ha de triar un, i fa un parell de dies vaig tornar a veure, gràcies a youtube, aquella arrencada espectacular de la pel·lícula de David Lynch.

La música i les imatges ens porten cap aquells paradisos diferents,desconcertants que passen per la ment d'aquest artista i que més d'una vegada, sense anar més lluny a Lost Highway, m'han posat la pell de gallina.

I una persona, que el va veure en recomanar-li, em va dir que l'havia despertat de la seva letargia. Això em va acabar de decidir.

Els que em coneixen saben que sóc una mica mandrosa per escriure, però espero des d'aquest blog comentar pel·licules que em toquin (i d'aquestes n'hi molt molt poques últimament), sèries i altres coses relacionades o no amb el món de l'espectacle. En resum, coses que entren dins del meu àmbit d'interès que inclou coses tan dispars com l'esport, l'art, la publicitat, la música, el menjar i beure, i algunes coses frikies com Eurovision...

Ja per acabar la meva primera entrada, us passo el vídeo que ho ha començat tot

3 comentaris:

Jose Mª ha dit...

Enorme honor y tremenda responsabilidad la de inaugurar la seccion de comentarios de tu primer blog. De momento no tengo ningun comentario inteligente ni chispeante que hacer asi que enhorabuena y adelante....intentare seguirte regularmente y como dicen los de Liverpool.."you'll never blog alone..."

Nui ha dit...

Que xula és aquesta cançó.
Tinc una proposta: Com que poques pelis t'agraden últimament pots fer una secció de grans hits personals o universals de la història del cinema. Que d'això en saps molt.

Enhorabona pel blog. Si necessites col.laboradora per la secció d'esports de motor m'ofereixo voluntària :)

Anònim ha dit...

Les iniciatives sempre mereixen un aplaudiment, així que moltes felicitats i endavant... que la il.lusió del començament es transformi en la perseverància sempre necessària per donar-li continuitat a tots els aspectes de la vida. I no podia començar millor aquest nou repte que amb l'inclassificable David Lynch i també amb l'encert en la tria de la escena entre la seva suggeridora obra, reforçada amb la il.lustració musical. Per cert, m'agradaria veure "Eraserhead"!!!