dissabte, 17 de maig del 2008

On em moc

Això de treballar en allò que diuen una empresa d'informàtica o consultora quan es vol fer més interessant, té les seves avantatges i els seus inconvenients. Entre aquests últims estar envoltada de gent, i no us ofengueu, amb certa tendència al frikisme.

Però per altra banda això et dóna peu a parlar de coses que et recorden a fa uns quants anys, com el vici, que ha tots els que he jugat, sabem que provoca el Tetris.

En record a aquestes converses us passo un enllaç que vaig trobar ahir d'un "tio" que del tetris n'ha fet vídeoart, a través d'uns muntatges bastant currats. Però millor que hi feu una ullada.

Si us sentiu freaks d'alguna manera no deixeu de compartir-ho. Aquest interès vostre tan estrany, també pot ser-ho meu.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabuena M

Te deseo continuidad y lo mejor para tu Diario.

D 1899

Anònim ha dit...

"Todo es lounge (mi vida es Lynch)"
(Lujo y Miseria,1997)

Felicitats per la iniciativa.Desitgem continuitat...

danimaginat ha dit...

Un vici més a la xarxa...ja m'he perdut en la niciesa gràcies a tu durant uns bons 20 minuts. Ves refrescant-ho...

Anònim ha dit...

Per mi, un profà en tota regla, una agradable sorpresa molt il.lustrativa espero que segueixis alimentant aquest neguit comunicador.

Oscar

Anònim ha dit...

Justament parlava l'altra dia amb el meu company de despatx sobre la meva "etapa tetris" (tota una droga d'època)!
Felicitats per aquesta iniciativa i des de Brussel.les t'augurem un brillant futur.

Gemma